Monday, July 21, 2008

e-PJJ students

FSR staf selamat pulang ke Shah Alam pada jam 12.15 pagi.. Agak jauh perjalanan 12 jam di dalam bas..(banyak menyinggah) .. paginya pula kebanyakkan staf FSR akan datang semula ke Fakulti untuk mengajar kelas ePJJ.

Kelas e-PJJ semester ni bilangan studentnya amat besar 20++. Saya dimanahkan untuk mengajar subjek sport & media relation & sport management. Untuk subjek media.. pelajar-pelajar ini juga dikehendaki mewujudkan blog masing-masing. Tugasan sama telah diberikan seperti pelajar full time. All the best to all of you.

4 comments:

hisyamchemat said...

Hidup blogawan.

EmBuN PaGi said...

Salam ,
Pn Aishah, very lucky to become as your student..hehehehe...senyum sorang-sorang...sejak dah tahu buat blog ni...qgqk excited.Ape pun terima kasih banyak2 ye Pn Aishah.

ur students.

aiShaH said...

TQ embun

zahari ismail said...

Salam puan bila sya baca artikel yang pertama tadi rasa macm terkena pulak, Saya nak mintak maaf sekiranya masa meeting yang pertama hari tu ada yang menyinggung perasaan puan. Sebenarnya mungkin kami agak excited sbb puan dah pernah ajar kami masa subjek LAW sem lepas. So, harap anggap saja gurauan untuk mengeratkan lagi hubungan antara students n lecturer.. T.Q sebab bag comment dlm blog saya.