Tuesday, September 2, 2008

September 1

Pagi-pagi lagi saya dah sibuk call klinik untuk injection darwisy yg ke 5 bulan.. Call Klinik Suraya, Klinik Dr. Rosli semua tak angkat. Adusss.. last-last teringat DEMC, so call la sana tanya tentang ada tak injection tu di sana. Nasib saya baik kerana, DEMC mmg ada sediakan injection tu untuk kanak-kanak.

DeKat DEMC, first injection dia nangis tapi slow je.. masuk yang ke 2 punya injection melalak kuatnya.. sian kat darwisy..Balik dari DEMC, seharian Darwisy agak kurang selesa.. minum pun kurang, last-last bagi mkn biskut+susu. Sampai malam nie meragam, mungkin sakit kot. Tido kejap then terjaga mennagis.. ubat demam semua dah diberi tapi still tak sedap badan kot.

Last-last lepas papanya balik terawih, terpaksala bawa darwisy jalan naik kereta. Satu je cara yang mudah nak bagi darwisy minum susu sampai habis & tido iaitu bawa dia jalan naik kereta.. pasti tido..Nasib baik sehingga sahur dia tak meragam lagi..

6 comments:

sname said...

wah...
saya dulu kecik kena dok atas buai..
baru tido..
hehe

Amar said...

Itulah adat ada anak, macam-macam ragam....ada masa mengembirakan dan menyeronokkan, adakan memenatkan, menduga kesabaran dan macam-macam lagi...macam kita zaman kanak-kanak juga dulu kut...mungkin kita tak ingat susah senang ibubapa jaga kita....
Inilah sandiwara dunia...(kata P. Ramlee)....

lincah_kadok said...

darwisy puasa x puan? :D

Anonymous said...

HEHE...kecian nye darwisy...
Acu sihat?
Semua chat?
Kem salam sume ye...

aiShaH said...

Acu n Family semua sihat

aiShaH said...

macamana darwisy nak puasa :)