Wednesday, April 22, 2009

Makan Di Jeram

Tak pernah saya g makan di Jeram.. selalu kalau nak g makan seafood kami akan pergi ke sek 9 je.. 1 April hari tu kami sekeluarga pg mkn kat sek 9 bagi menyambut birthday Darwisy yang pertama. Maka terkuarla citer makan kat Jeram oleh abg saya.. Sempat usik kat dia.. best gak g makan kat sana .. bila nak bawa kami pi?.. Memandangkan abg saya duk di kapar, so beliau pun mencadangkan hujung minggu adalah masa yang sesuai untuk kami ke sana.

Memang best g mkn kat sana... harga mmg murah berbanding di Shah Alam. Masakannya juga ok... Dah jadi ketagih pula.. so minggu nie kalau diizin Allah kami akan berkumpul semua untuk g makan di Jeram..

4 comments:

hisyamchemat said...

Jeram? Menarik tu. Kat mana ya. Muara saya pernah sampai

aiShaH said...

Jalan ke Kuala Selangir.. Kalau dari pekan kapar dalam 15 minit je..

Amar said...

Saya pun ada dengar tentang perkara ni lama dah..tapi tiada kesempatan nak pergi....dan baru ni pun ada teman maklumkan perkara ni..jadi lepasfinal exam ni boleh lah pergi kesana....lepas tu boleh singgak di Pantai Remis tak jauh dari situ, tengok orang mencari kerang..tapi pada waktu siang...pantainya biasa je..boleh gak kalau nak berkelah...kalau nak beli siput sedit, kerang, kepah, remis ni memangtempatnya...kalau kena musinya macam-macam ada..

aiShaH said...

Kalau awak berkesempatan amar bolehlah pergi ke sana.. temat tu buka start pukul 6 ke atas.. tapi kalau lewat snagat mmg penuh.. Bila kita order dia akan hantar semua sekali.. barulah senang menikmati smeua hidangan...yummy..