Tuesday, April 28, 2009

Tugasan Yang Belum Selesai

Bermula last week sampai 10hb May, semua pensyarah akan sibuk menyemak kertas-kertas soalan yang masuk.. Saat-saat inilah yang menguji ketahanan mental dan fizikal.. tambahan pula jika didapati pelajar punya tulisan asal boleh je..aduiiihhh..

Setelah pelajar menjalankan tanggungjawab mereka, masa inilah pula para pensyarah akan mengambil tempat mereka... tanpa mengira masa, amanah yang telah dipertanggungjawab kena dijalankan sebaik mungkin agar pelajar menerima keputusan setimpal dengan usaha yang mereka lakukan.

Kepada pelajar yang telah selesai semua kertas, selamat bercuti dan jangan lupa anda kuliah akan bermula semula pada 6 Julai 09..

2 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

pn..hehehe..tulisan saya dulu lawa kan.tu psl la buley score subject pn, klu tulisan lebey kurang mesti pening. tp kn pn, saya pun dh ada experience marking paper ni. mmg penin la.

Amar said...

Bagi pelajar sepenuh masa dapatlah release sikit selepas exam dan waktu semester break tetapi bagi pelajar e-PJJ tak dapat nak buat ape..kerja sentiasa ada je ada kerja, nak study untuk exam pun kekadang tak sempat sibuk dengan kursus laaa..bengkel..laa

Sabar je lahhh, harap penyarah e-PJJ memahami..kekadang jawab soalan pun ikut common sense dan pengalaman jee...