Wednesday, May 13, 2009

Hospital

Last week saya telah berjumpa dr bertanya tentang keaadaan kandungan. Dah masuk minggu ke 27 namun 'placenta' kandungan kali ni masih berada di bawah. Dr meminta saya datang semula pada minggu ke 31 dan kalau placenta masih di bwh, alamatnya sebulan saya kena duk di wad sebelum date bersalin.

Terperanjat dgr apa yang dikatakan oleh Dr. Sebulan, maknanya saya terpaksa berjauhan dengan darwisy n family selama sebulan++ dan juga time ni adalah masa yang sibuk untuk tugasan admin yang diamanahkan. Banyak perkara yang bermain di fikiran.

Terfikir, jika perkara ni betul-betul terjadi, maka saya akan menyusahkan ramai orang terutamanya keluarga dan kawan-kawan di pejabat....

7 comments:

kontanG said...

semoga kesihtan madam bertambah baik hendaknye..kami student2 sentiase mendoakan utk madam....peace~eddy

aiShaH said...

Thank you so much...

cebad said...

Bukan menyusahkan. Kita sama2 bekerjasama. Ada masa kita tolong orang, ada masa orang tolong kita. Jaga kesihatan anda dan kandungan

aiShaH said...

tapi itula yg terfikir oleh saya. macam rasa bersalah je

saYa said...

Salam..semoga kesihatan puan dan kandungan baik2 sentiasa...insyallah..amin

hisyamchemat said...

Takpa Aishah. Jangan difikirkan kerja kat pejabat tu. Memang tak akan habis-habis punya. Tak berkurang, bertambah ada...bertimbun-timbun. Yang penting kesihatan. Sayangilah orang yang menyayangi anda [suami, darwisy, keluarga dan rakan-rakan anda].

Ya Allah, Engkau peliharalah kesihatan dan kesejahteraan sahabatku ini. Kurniakanlah akan dia anak-anak yang soleh/solehah yang senantiasa mendoakan kedua ibu dan bapanya. Amin Ya Rabbal'alamin.

aiShaH said...

Tq en hisyam...